Apr 12, 2011

sayap kehidpan.....

tadi aku dah cederakan ke dua-dua sayap aku....bukan sengaja aku buat macam tu dan kalau boleh aku tak nak buat macam tu, tetapi aku terpaksa.....untuk pengetahuan, sayap yang ada pada aku merupakan salah satu pelengkap hidup ku untuk ku terus terbang tinggi mencapai kejayaan....tapi harini aku dah cederakan salah satu daripadanya sehingga ia menitiskan darah yang suci.....walaupun ianya terscedera namun dia akan tetap menjadi sayap aku untuk selamanya dan aku harap sayap yang cedera tu makin pulih....sayap-sayap ni lah yang membawa aku ke dalam sekumpulan burung yang mempunyai sayap yang hebat....dan disebabkan sayap aku ni, aku dapat bersama burung-burung yang lain terbang ke awan biru....terima kasih sayap ku.....
kini aku boleh terbang kemana sahaja

No comments:

Post a Comment