Apr 29, 2011

berakhirlah....

dengan rasminye....setelah aku hantar business plan etr...maka, dgn ini tamatlah sesi sem empat aku...hahaha... seronok tu memang la seronok....tapi kalau kawan ramai dah balek kampong halaman, nak seronok ape... bagi aku, sem ni aku rase laen macam sebab sem ni aku mule rapat dengan budak kelas aku....sbb sem sebelum ni aku macam bz sangat ngan keje sampi aku lupe kat kawan-kawan aku... tapi sem ni sem yg paling best sbb ble aku dgn kawan-kawan ni aku jd gila sket and sekarang ni aku ngan die org dah jadi lg menggila... bnyk gak la aktiviti yang kite org buat...tp yang paling best aku pergi overnite kat pd dangan mael, giegie, reza, nad.nad, tar ,mia, mai,naz and ekin.....best giler kot aritu....skang ni baru aku tau mcm mane bestnye kalau dah tak berjawatan ni...aku bebas sangat-sangat...sebak gak la tgk kawan sume dah balek...tapi takpe...sem depan kite jumpe ok...korang memang best....love you all....and sayonara sem empat....

thanks you all...see you next sem...love you all

No comments:

Post a Comment