Apr 17, 2011

meraikan....

harini aku bangun agak lewat jugak la sebab nak balas dendam untuk kepenatan sebelum ni....sebelum ni dah beberapa hari tak tidor sebab banyak sangat assignment yang nak kene submit minggu ni...tapi, minggu yang memenatkan tu semua dah pon habes...bak kata kawan-kawan aku....minggu penat sudah pun berakhir...lepas je aku bangun dari tidur td...aku rase macam tak tau nak buat ape...boleh dikatakan  aku hampir lumpuh atas katil sebab tak tau nak buat ape...lepas puas aku melumpuhkan diri kat rumah, aku ajak izzul dangan tarmizi pegi makan malam....setibenye kami di kedai makan, kami terserempak dengan kawan-kawan yang laen...nad-nad,mia,eqien,gigie, naz and iznie...then kite org pon makan sesame....lps tu kite org mls nak naek rumah awal...macam biase lah kalau dah malas tu, lepak la jawap nye....kite orang pon lepak la...sampai tertimbul satu idea nak main a,e,i,o,u STOP....hahaha teringat aku mase kecik-kecik...kite org pon maen la kat gelanngan badminton and HAPPENING giler kot...tak tau nak cakap mcm mne...kite org happy giler...dah macam budak-budak masing-masing....kite org bkn takat maen a,e,i,o,u je....banyak lagi yang kite org maen...maen punye maen...last-last semua kepenatan....seronok gila aku malam ni...thanks tu kawan-kawan yang bersama aku tadi... and rugi gile sape yang balek sbb tak rase ape yang kite org rase arini....hehehe

No comments:

Post a Comment