Apr 15, 2011

akhirnye....

aku rase mcm sekarang ni aku nak jerit kuat-kuat sebab aku punye etr dah pon di present kan....tak sia-sia aku ngan group aku buat kerja selama ni...walaupon simple je presentation kite org, aku puas hati sebab lecturer tu tak banyak tanye...aku rase macam beban dah terlepas...skang ni aku dah tak payah nak pk pasal presentation tu and now aku nak concentrate kat final exam pulak......pastu cuti....walaupun tak lame...hehehe and tak lupe...smalam kami sekelas pergi malam gala karyaone anjuran teka....aku rase bangga yang teramat sbb iklan KFC yang kite org shoot mng kategori iklan dan hebahan awam terbaik...aku melompat dalam dewan smalam ble kte org mng...thanks to kangkong production crew sebab buat yang terbaik dan thanx to kawan-kawan yang bnyk support tak kire dari rohani dan jasmani....and tak lpe gak ucap tahniah kat Maisara  Ramlan sbb mng anugerah video experimental terbaek....

 
iklan kami yang mendapat anugerah iklan terbaek malam gala karyaone

tak lupe pada pelakon yang turut menjayakan iklan ni.....screen art student mmg terbaek....

credit to ZOUZHA AIUM

tolonglapaham

No comments:

Post a Comment