Nov 23, 2010

ape nak jadi

ape la nak jadi dengan manusia zaman sekarang ni. yang tak boleh dibuat die orang nak buat and yang boleh dibuat yang itulah tak nak dibuat. aku baru terbace satu blog ni and die tulis pasal pertukaran jantina dari lelaki ke perempuan. aku rase manusia zaman sekarang ni dah terlalu pandai sebab tu lah die orang boleh buat ape yang tak boleh buat. mule-mule aku tak percaye ape yang aku bace tentang bende ni. tapi, bile aku tengok gambar yang di postkan, baru aku percaye dan aku terkejut macam nak pengsan. rupe-rupenye aku baru tahu macam mane die orang tukarkan jantina seseorang itu dari lelaki ke perempuan. kadang-kadang aku tertanye pada diri aku sendiri, kenapa sesetengah manusia sanggup menukar ciptaan Allah dan tak pernah bersyukur apa yang diberi oleh Nya. agaknye kalau lah bumi ini ade perasaan, mesti die berasa sedih kenapa umat manusia sebegini boleh hidup diatasnya. mungkin kah ini semua di sebabkan oleh teknologi yang tinggi?? cubelah korg fikir sendiri. bagi aku, ni semua bukan disebabkan oleh teknologi tapi disebabkan oleh pemikiran manusia yang melampauibatas dan cuba memainkan peranan tuhan. tak pernah ke mereka merasa bersyukur apa yang diberi. aku rase TAK...sebab manusia tak pernah puas apa yang telah diberi. hmmm, any way klu nak tgk gambar tu try  click sini......selamat melihat.....

[tolonglapahm]

No comments:

Post a Comment